fbpx

Vekst med TikTok-annonser

Treff målgruppen din i hele verden med betalt TikTok-annonsering.

Med lang erfaring innen markedsføring på sosiale medier anbefaler vi kunder å ta med TikTok i mediemiksen. For mange kunder bør TikTok være en del av markedsføringsstrategi for å bygge relasjoner med publikum og generere resultater.

TikTok er et sosialt nettverk der du kan lage korte videoer og dele dem med hele verden. Videoene kan du lage om hva som helst, og de flertallet av brukerne bruker kun appen til å se på video. Plattformen har nærmere 700 millioner brukere over hele verden, og populariteten har bare fortsatt å øke.

Muligheter med TikTok:

  • In-Feed-annonser
  • TopView
  • TopView Lite
  • Branded Hashtag Challenge
  • Brand Takeover Ads

Hva er TikTok-annonsering?

TikTok-annonsering er en måte å markedsføre produkter og tjenester på nettet. Appen har et høyt antall aktive brukere og du trenger ikke å bekymre deg for å få mangel på publikum. En stor andel av TikTok-brukere bruker appen hver dag.

Med TikTok annonsering kan du dra nytte av flere formater. Slik at du kan målrette annonsering bedre til ditt publikum. De to mest vanlige formatene er In-Feed Video og Brand Takeover.

In-Feed-video

TikTok-annonsering vises i den vanlige nyhetsfeeden som ligger på For You-siden. Som er det første du kommer til når appen åpnes.

Brand Takeover

Dette annonseformatet tar hele For You-siden i appen når TikTok-brukeren åpner appen. Annonsen kan vare i flere sekunder. Formatet er perfekt når man vil være sikker på at målgruppen får med seg annonsen.

Derfor bør bedrifter bruke TikTok-annonsering

Med denne plattformen kan du treffe et stort publikum. Her kan bedrifter være mer leken enn andre plattformer og innholdet kan være mindre polert.

Gjør merkevaren din personlig

TikTok-annonsering kan vise frem bedrifter din til publikum på et mer personlig nivå. Å gjøre innholdet personlig er den beste måten å la folk bli kjent med produktene og tjenestene dine.

Ekte og uformelt

Innholdet som fungerer best som TikTok-annonser er morsomt og underholdende innhold. Godt og ekte innhold er den beste måten å nå brukere, her handler alt om at det skal være snackable content. Her kan du engasjerende, lære bort og lage morsomme korte videoer.  For å få målgruppen til å engasjere seg og trykke på annonsene dine, du må underholde dem.

Enkelt å treffe målgruppen

TikTok-annonser gjør det enkelt for publikum å komme i kontakt med deg. Her kommer annonsen rett i ansiktet på den som bruker appen. Blir brukeren overbevis av annonsen din, kan de gå til nettstedet ditt og kjøpe produktet ditt. Her konkurrerer du ikke med oppmerksomheten fra andre annonser når de først får opp din.

Du kan gjenbruke innholdet

TikTok-videoer er normalt rundt 15 sekunder. Det betyr at du kan bruke innholdet til andre kanaler. Ente du vil ha dem tilpasse dem e-postmarkedsføring eller andre sosiale medier. Det er enkelt å bli tilpasse, og det vil spare deg tid ved å bare bruke innholdet fra TikTok-annonsering til andre markedsføringsplattformer. Siden det ikke alltid er så enkelt å lage en godt innhold, kan du fint bruke det samme innholdet til de andre kampanjene dine.

Du kan skille deg ut

Er innholdet som du bruker til annonser på TikTok godt nok er det mulig å skille seg ut. Algoritmen til Tiktok er veldig flink til å vise brukere det de vil se mer av. Når du så kommer med noe de ikke forventer er det større sannsynlighet for å skille seg ut. Ved å se reklamen din, som skiller seg ut fra de andre videoene, kan det gjør at de legger bedre merke til din annonse.

TikTok-brukere er nysgjerrige

En stor andel av TikTok sine brukere en unge og nysgjerrige. Så gi brukerne noe unikt og du har en høyere sannsynlighet til å få klikk og trafikk til nettstedet ditt. Jo mer trafikk du får, jo bedre konvertering. Brukerne av TikTok liker å dele spennende ting til vennene sine, slik kan du nå enda flere fra de opprinnelige annonsene dine.

Gjør din bedriften din nyhetsverdig

Det er mange forskjellige typer mennesker fra TikTok. Hvis du har en kreativ videoannonse, kan du til og med havne på nyhetene. Du kan også få kontakt med influencers og la dem dele annonsene dine, siden de kan øke salget til virksomheten din. Vi kan hjelpe deg å jobbe med de riktige personene på TikTok, slik at annonsene dine strekker seg enda lengre.

Kom i riktig posisjon

TikTok-annonsering kan gjør at du tar en leder i din bransje. Tenk om du er en av de første på plattformen som har samme produkter eller tjenester som din bedrift. Er du først kan du få autoritet, og flere vil stole på merkevaren. Merkesynligheten din er viktig hvis du vil få bedriften din i riktig posisjon.

Begynn før dine konkurrenter

Begynner du med TikTok-annonsering, før du et forsprang på konkurrentene dine. Det betyr at du kan få merkevaren din til å bli anerkjent og bli en merkevareleder. Du kan få bedriften din til å vokse raskere sammenlignet med de som ikke annonserer og utnytter mulighetene.

Fremtidsrettet

TikTok har en yngre brukergruppe, men det betyr ikke at du ikke vil tjene på dem. Siden de uansett kan be foreldrene sine om å kjøpe det de så fra annonsene dine, pluss at de allerede vet om bedriften din, slik at de bare kan kjøpe fra deg fra egen lomme i fremtiden.

TikTok byrå for bedrifter

TikTok-annonsering er en av de morsomme måtene å markedsføre dine produkter og tjenester på. Siden det vil gjøre deg mer kreativ, vil det være lettere for deg å lage underholdend videoannonsene etter hvert som tiden går.

Hvis du vil investere i din bedrifts fremtid, kan du fortsette og få et gratis tilbud fra oss nå. Ikke vent for lenge, ellers kan konkurrenten starte med TikTok-annonsering før deg.

Konverteringsmål:

  • Drive Traffic
  • Drive Conversions
  • Drive App Installerer

TikTok-annonseringspriser

Ta kontakt for priser.

Trenger du hjelp med TikTok Ads? Få råd gratis

Finn ut hva digitale markedsførere fra Admirate kan gjøre for din bedrift.