fbpx

Jevnt over 20% konverteringsgrad

Dreams fikk gode resultater med affiliate markedsføring

Relansering av Dreams på det norske markedet ved hjelp av Admirate og Orion førte til ytterligere vekst for Dreams og deres norske bankpartner Storebrand Bank.

Dreams Sustainable case

Vekst med høy konverteringsgrad for Dreams

Dreams er en app som automatisk sparer penger til det du har lyst på, før du rekker å sløse dem bort. I tillegg kan man også bruke appen for å betale ned gjeld raskere.

Utfordring

Økonomisk velvære med Dreams

Den svenske FinTech og Savings-appen, Dreams, trengte en ny markedsføringspartner i Norge. Dreams hadde tidligere prøvd flere byråer som ikke klarte å skape tilfredsstillende resultater i det norske markedet.

Dreams’ bankpartner på det norske markedet, Storebrand Bank, satset også på å få bedre resultater.

Utfordringen var å få nye verdifulle kunder til å registrere seg og bli reelle brukere i Dreams appen og bankløsningen drevet av Storebrand Bank.

Løsning

Admirate relanserte Dreams på det norske markedet eksklusivt sammen med Orion Media. Ved å prøve og teste ulike tilnærminger og løsninger, kom teamet til slutt opp med en modell som tiltrakk seg nye kunder til Dreams og Storebrand. Admirate ble invitert inn som en integrert partner og ble en pålitelig rådgiver for ledelsen og vekst- og kampanjeteamet.

September endte på ny rekord, målt som konverteringer, i % av klikk.

Admirate jobbet iherdig med vår partner Orion med å teste ulike varianter og modeller for å sikre at Dreams konverterte kundene sine til produkter og tjenester slik at de (kundene) kan spare mer og realisere enda høyere grad av økonomisk bærekraftig frihet.

Resultatet

20%+

Konverteringsgrad måned etter måned og høyt antall nye kunder

Admirate og Orion har vært med på å skaffe mange nye kunder til Dreams Sustainable og Storebrand Bank.

Vi har ligget konsekvent med høy konverteringsgrad på over 20%+ måned etter måned.

Det måtte mye testing og måling til før vi sammen fant den optimale kampanjen som førte til det gode resultatet.